11 Mayıs 2015 Pazartesi

2016 Resort Chanel Defilesi

Herkese yeniden merhaba :) Bugün bol güneşli ve enerjik bir haftaya başlarken size geçtiğimiz günlerde Güney Kore'nin başkenti Seoul'de gerçekleşen Chanel defilesinin renkli dünyasından bahsedeceğim :) Karl Lagerfeld'in Kore'nin geleneksel kıyafetlerinden ilham alarak oluşturduğu koleksiyonun içinde olmayan renk yok sanki.Renkli giyinmeyi seven biri olarak koleksiyonu sizler de görün istedim :) 
Koleksiyonun büyük bir bölümünü tek parça elbiseler oluşturuyor.Aralarından en çok dikkatimi çekenler de bu elbiseler oldu.Bu yılın modası olan çizgiler bu koleksiyonunda vazgeçilmezleri arasında olmakla beraber grafik parçalardan oluşan kumaşlar sık sık kullanılmış.Bu kumaşların rengarenk oluşu boğar diye düşünmüştüm ama renkler yine Karl Lagerfeld ustalığıyla birleşince bir başka durmuş doğrusu :) Broş detayları da bir çok parçada ilgi çekiyor.


En nihayetinde bu bir Chanel defilesi içinde ceket olmadan olmaz.Tüvit ceketlerle yine Chanel farkına şahit oluyoruz.Bu koleksiyonda asla giyemem dediğim şeyse kapri pantolonlar.Ben daha kimsede güzel durduğunu görmedim.Eminim gören de olmamıştır.Bu yıl da her yerde olmasına karşın beni baştan çıkarması imkansız :) Dikkatimi çeken bir başka detay da ayakkabılar oldu.Bazılarının önlerinin küt olması güzel bir ayrıntı olmuş.Kısa topuklu olduklarını görmezden gelirsem belki onları daha çok sevebilirim :)
Son olarak Chanel hakkındaki düşüncem hep şöyle olmuştur.Her parça tek başına ve Chanel'den farklı markalarla kombinlendiğinde muhteşem oluyor.Fakat kendi ürünleriyle bana çok kaba duruyormuş izlenimi veriyor.Özellikle ceketlerine hayranım.Bu koleksiyonda da Chanel'i kullanırken bu parçalar bana tek tek eşlik ederdi diye düşünüyorum.Siz ne düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum :)


1 yorum: