9 Haziran 2015 Salı

2016 Resort Genel Bakış

Herkese yeniden merhaba :) Bugün sizler için Resort 2016 defilelerine genel bir bakış yazısı kaleme alıyorum.Defileleri hala devam eden bir çok marka var.Bu defilelerle ilgili ilk yazım 2016 Resort Chanel olmuştu.Hala okumadıysanız yazı başlığının üzerine tıklayarak Chanel yazıma göz atabilirsiniz :) Şimdiyse bu güne kadar dikkatimi çeken markalardan bahsedeceğim.Daha sonra diğer markalar için de yeni bir yazı sizleri bekliyor olacak.Tabi özellikle beklediğiniz bir marka varsa not düşmeniz o marka için detaylı bir yazının gelmesini kolaylaştıracaktır.Siz de hazırsanız artık 2016 Resort genel bakışına başlayabiliriz :) 

Carolina Herrera

Beni her zaman kendine çeken bir çizgisi olan Carolina Herrera 2016 Resort defilesinde önümüzdeki dönemlerde floral desenlerin tutkusundan vazgeçmeyeceğimizin sinyallerini verdi.Ben çiçek desenlerini en çok elbiselerde sevdiğimden olsa gerek elbiselerini beğendim.Özellikle son iki elbise bu defilelerde favorilerim arasında yerlerini aldılar.Renkler göz önünde bulundurulursa yine sarı-siyah ikilisi ve gökkuşağı renkleri gelecek ilkbahar/yaz sezonunda da bizimle beraberler.Üstelik ben bu renk cümbüşünden hiç de rahatsız değilim :) Peki siz floral desenler için ne düşünüyorsunuz? Mesela benim yakın  arkadaşlarımın bazıları floral desenleri nine işi buluyor :)

Chloe

Sıradaki defile Chloe ,Resort 2016 koleksiyonuna baktığımızda Chloe yine rahatlığına ve şıklığına düşkün şehirli kadınının bir yansımasını bizlere sundu.Bunun yanında ben sadece bir tane örneğini alsam da leopar parçaların da koleksiyonda yeri büyüktü.Chloe markasından böyle bir şey beklemediğimden olsa gerek leoparın bu kadar yer tutmasına şaşırdım.Dantel detayları elbette yine beni benden aldı :) Bol olmasıyla rahatlığa vurgu yapan parçalar defilenin büyük bir bölümünü kapsıyor.Şehir hengâmesinde ordan oraya savrulurken rahat olmayı kim istemezki ! Önümüzdeki sezon Chloe den ilham alınacak çok şey var diyorum ve bir başka defileye geçiyorum.


Red Valentino

Gelelim Red Valentino defilesine ,Resort 2016 podyumunda Red Valentino defilesini görünce aklıma ilk ne geldi dersiniz.Tabi ki lise yıllarımın biriciği "Gossip Girl" dizisi :) Görür görmez ama bunlar birer Blair birer Serena olmuşlar demiştim.Okullarının önünde merdivende oturan genç kızların hali gözümün önüne geldi.Bi ayaklarına kalın topuklu pabuçlar geçirilmemişti ve bu kızların  Blair tacı da eksik zaten :) Bana göre Red Valentino bu defileyle taze kan olmuş genç kızlara.Öyle aman aman ne ilgi çekici bir defile demessiniz.Ama anılar canlanınca onu da listeme ekledim.Koleksiyonun büyük bir bölümünde mini etekler ve mini elbiseler yer tutuyor.Bu da koleksiyonu buraya ekleme sebeplerimden biri sanırım :) Siyah-beyaz koleksiyonun neredeyse tamamına hakim bulunuyordu.Sanırım koleksiyonun eksik yönlerinden biri de bu,renklendirme parçalara kesinlikle ayrı bir hava verirdi.


Fendi

Resort 2016'da Fendi defilesinde gerek sonbahar gerek yazlık parçalar olsun kahve tonları ,beyaz ve mavi tonlar ön planda.Maxi elbiseler yine en çok tercih edilen modeller olarak defilelerde karşımıza çıkıyor.Mini şortlar ve mini etekler Fendi'nin de ön plana çıkan parçaları arasında yerini almış.Modern kalıplar ve ceketler de dikkatimi çekti.Kapri pantolonlar da vardı koleksiyonda fakat daha önce de söylediğim gibi onun modasını asla anlayamadım :) Bu yüzden bu muhteşem parçaları kirletmesine izin vermedim diyelim :) 


Burberry Prorsum

Burberry Prorsum ise transparan detaylarıyla Resort 2016'ya bambaşka bir hava getirdi.Renkleriyle Fendi'nin koleksiyonuyla benzer bir koleksiyona sahip olan Burberry Prorsum,elbiselerin ve vazgeçilmez trençkotlarının en modern halini koleksiyonuyla bizleri buluşturdu.Etek boyları diğer defilelerden daha farklı olarak diz üstü olarak tasarlanmış.Klasik ve elegant şehirli kadını bir kez daha Burberry Prorsum yoluyla bizimle.Ben trençkotlarına bayılıyorum ama bu sefer elbiseleri de gönlümü çaldı ne yalan söyleyim.Özellikle de üçüncü parça favorim :) 


Christian Dior

Son olarak Christian Dior Resort 2016 defilesine değineceğim.Defilede mini eteklerin ve tek parça elbiselerin büyük bir yeri vardı.Siyah,beyaz ve mavi en çok kullanılan renklerdi.Transparan detaylar da ön plana çıkan parçalar arasında yerini alıyor.Bu koleksiyonda en çok dikkatimi çeken parçalar etekler ve tek parça elbiseler çünkü benim için rahat edeceğim parçalar bunlar :) Son zamanlarda kalem etek furyasından çıkıp böyle efil efil eteklere gardrobumuzda yer açma zamanı gelmiş de geçiyordu zaten.Ben çok sevindim bu duruma ya siz? Christian Dior ve diğer markaların defileleri hakkında neler düşünüyorsunuz? Ben mini elbiselere ve eteklere göz koydum mesela sizin favori parçalarınız neler ? Bütün yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.Keyifli bir gün geçirmeniz dileğiyle.. 



6 yorum:

  1. You have a nice blog. Would you like to follow each other on GFC and Google+?
    Follow me & I’ll follow you back. x
    I’m wait your answer on my blog!
    Have a nice day.
    Julia x
    Fashion Inspiration Blog

    YanıtlaSil
  2. Beautiful!
    Would you like to follow each other, so that we can Keep in touch? Just let me know!
    xx
    Sarah

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş bir bloğunuz var takibe aldım bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Büşra hanımı uzun süredir takip ediyorum çok kaliteli yazardır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumlarınız için çok teşekkürler :)

      Sil
  5. interesting post, dear!
    would you like to follow each other? let me know and I follow you back)

    http://www.blueberriesblog.com/

    YanıtlaSil