23 Mayıs 2017 Salı

2017 Cannes Kırmızı Halı







Herkese yeniden merhaba! Bugün sizleri 70. Cannes Film Festivali'nin kırmızı halısından geçen modellerin ve oyuncuların kıyafetleriyle ilgili bir yazı ile buluşturuyorum. Türk güzellerin de aralarında bulunduğu kırmızı halı görüntülerine değinmeden önce biraz bu film festivalinin bende uyandırdığı hissiyattan bahsedecek olursam ben Cannes'da her daim zarif, güçlü ve seksi tarzları, kişilikleri sevmişimdir. Bu gerek gösterimi olan filmlerdeki oyuncular gerekse gösterimleri izlemeye katılan modellerde olsun değişeceğini düşünmediğim bir fikrimdir. Bu kıyafetlere yorumlar yaparken sizlerin de yorumlarınızı merakla bekliyor olacağım aşağıya yorumlarınızı bırakırsanız çok sevinirim :) Şimdi dilerseniz kırmızı halıya doğru geçelim.













Öncelikle Bensu Soral'dan başlamak isterim ki bence Bensu, Fahriye Evcen'i her türlü solladı. Selma Çilek imzalı beyaz elbisesi ile Magnum'un sponsorluğunu yaptığı partide abartı abartı parçalardan uzak ne kadar güzel olunabileceğini bir kez daha bize gösterdi. Bensu Soral'ın sıcak samimi tavırları da insanların oldukça hoşuna gitti ki ekibindeki ünlü makyör Fezi Altun'un o gün İnstagram'dan yaptığı paylaşımlar akın akın izlendi. Fahriye Evcen'in elbisesi ise Georges Hobeika imzalıydı. Ünlü oyuncu kırmızı halıda neredeyse hiç ilgi görmedi. Çevresindeki fotoğrafçılar başka yerlere bakmakla meşguldüler. Bu da Türk basınına hızla yansıdı. Elbiseye değinecek olursak geen sene de beyaz tercih eden oyuncunun bu sene de aynı rengi tercih edip risk almayışı beni sıktı. Daha iddialı bir model daha farklı saç ve makyaj dikkatleri onun üzerinde toplayabilirdi diye düşünüyorum.












Şimdi gelelim bir türlü anlam veremediğim bu gruba içlerinde Kristen Stewart, Rihanna, Nicole Kidman, Kendall Jenner, Sara Sampaio, Bella Hadid olan bu takıma kendileri moda ikonları olarak bilinen yüzler olmakla birlikte kimi zaman böyle yüksek moda markalarının azizliğine de uğrayabiliyorlar. Kristen sadece bana mı öyle geldi bilmiyorum ama uyuşturucu bağımlısı bir çocuk gibi duruyordu. Güzelim kızdı ne hale gelmiş bu kadar kısa zamanda böylesine nasıl çökmüş hiç bilmiyorum. Üzerindeki kıyafet de kırmızı halının üstünden değil yanından dahi geçmemeli bence. Kendall Jenner ise ne yapmış ben hiç anlamadım. Giambattista Valli Couture tasarımı elbise sürekli uçuştu formunu yüz fotoğrafta anca anladık. Kendall elbiseye kendisi dahi hakim olamadı. Elbisenin kolunun büyüklüğünü çok anlamsız ve demode buldum. 













Nicole Kidman'ın elbsesi ise zarif olma yolunda bütün özellikleri heba etmişti. Onu bu kadar rüküş hiç görmedim sanırım. Her daim kuğu gibi görünürdü. Şimdi yaşlı bir kadın olma krizine girip pullara gömülmüş gibi duruyor. Rihanna'ya gelecek olursak Dior'un tanıtım yüzlerinden olan Rihanna bu elbisesi ile ilk pozunu otel odasında balkonda verdi gösterime gitmeden evvel. Ben o pozu görür görmez kadın çarşafla bile tatlı dedim kendi kendime. Sizce de haklı değil miyim? Tamam marka yüzü olabilirsin ama bu bana hiç de efsane gelmedi. Hatta bu basitliği yakıştıramadım. Tüm gecelerde Dior giymeye başladığı için hatta Dior bile itici gelecek yakında.










Victoria Secret meleklerinden Sara Sampaio da cesur tercihiyle dikkatleri üzerine çekmeyi başardı. Ancak başta da değindiğim gibi ben zarif, güçlü ve seksi olandan yanayım. Bu transparan kıyafetleri böyle gösterimlerde ne yazık ki ucuz buluyorum. Böyle göz önünde olan insanlara da yakıştıramıyorum. Bella Hadid ise bu kıyafetiyle ikinci bir Dior kurbanı olmayı başardı. Annelerimizin eski yün yorgan kılıflarının kumaşlarıyla elde edilmiş kırmızı elbisesi beni gerçekten üzdü. 












Bu kadar kötü kıyafet yeter şimdi gelelim festivalin açılışını yapan her daim sansasyonel Monica Belluci'ye. Açılışta geçen öpüşme sahnesi ve şovunu konuşmadan geçecek olursak. Monica Belluci bir Dior prensesi olmuştur. Gördüğünüz gibi siyah Dior elbisesi ile Monica Belluci festivale ayrı bir hava kattı. Bu elbiseyi ilk gördüğümde de aşık olmuştum. Şimdi bir kez daha bayılarak bakıyorum. Festivalde favorim kesinlikle Monica Belluci oldu. 












Başka bir film gösteriminde Bella Hadid gönlümüzü aldı diyebilirim. Alexandre Vauthier elbisesi ile büyük aksaklıklar yaşayıp frikik vermiş olsa da ben bu pembe ipek kumaşlı elbisesini ve taşıyışını gerçekten beğendim. Babası ile katıldığı bu gösterimde dondurmalı babalı kızlı fotoğraflarını da oldukça sempatik buldum. Cannes henüz bitmiş değil ama şimdilik benden bu kadar kızlar görüşlerinizi aşağıya bırakmayı unutmayın bir sonraki yazıda görüşmek üzere :) 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder